Merhaba. Arkadaslar benim saclarim 5 aydir dokuluyor zaten seyrekti saclarim iyice seyreldi.oncelikle hamile olmadigimi belirteyim. Uzun saclarim var ama oyle bir seyreldi ki sacimin ucu serce parmagimin yarisi kalinliginda. Vitamin mi icmeliyim neyapmaliyim hic bilmiyorum. Doktora da gidemem durumum yok. Lutfen bana tavsiyeler verin. Beslenmem kotu. Ilk omce saclarimi kestirmeyi dusuniyorum ama sonra ne yapmam lazim? Birde sacimin arka hissesinde kucuk bir yerde seboreik dermatitim var onun icin sampuan kullaniyorum yani oyle her turlu maske falan kullanamam sacima. Seboreik dermatir sac doker biliyorum ama kucucuk bir sey nasil tum sacimi dokebilir ki.1 yildirda var tabii seboreik dermatit diyorum ama baska bir seyde olabilir. Eskidem sacimin cogamasi icin patates suyu surerdim sac cikarirdi simdi bilmiyorum surebilirmiyim acaba? Ve ya sacimin arkasina surmesem sadece onune sursem? Lutfen arkadaslar bana tavsiyede bulunun sacim kalmadi resmen cok uzuluyorum(( birde arkadaslar 5 ayda sac bu kadar fazla incelebilir mi yoksa benmi abartiyorum. Yazim hatalarim olduysa kusura bakmayin.