Hanımlar.. Üst diş etim baya şişti bir şey ısırırken yerken çok rahatsız ediyor. 2. Trimesterdan beri magnezyum kullanıyorum meyve süt/yoğurt her gün tüketirim sert bir şeyler yememeye de dikkat ediyorum ama olmuyor. Hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı yada başka çözümünüz var mı ne yapmam gereklii 30+4′teyim bu arada