Unlukacar Sevdaa1 Tabiki şart canım Allah korusun kalbinde delik olabilir başka rahatsızlığı olabilir bınun için erken tanı ile anne karnında tedaviye başlanır yeme içme yine yaptır o kadar önemli detaylı canım
Naazli Sevdaa1 bence de yaptır. allah korusun Olumsuz birşey olsa müdahale ederler. Ayrıca ultrasonda herşeyini inceliyor doktor sende görüyorsun çok güzel birşey 🙏🏻🙏🏻🥰🥰
bebisveannesiiii Sevdaa1 diğer testleri yaptırmasanız bile ayrıntılı ultrason şart bence yaptırmalısınız
F1903 Ben yaptirmamistim oglumdayken ne iki ne 3 lu ne ayrintli hamdolsn hicbisi olmadi, smdi kizimda doktor yonlendirdi riskli gebeligim var ondan yaoptiricam yoksa riskli gebelk olmaasa bundads yaptrmazdim 🙈 hayrli saglkli evlat olsunlar 🤲🏻🌸
Buseyllzr Sevdaa1 doktorum ikili ve üçlü taramalari tavsiye etmedi doğruluk payı yüzde yüz olmadığı için ama detayliya mutlaka gir dedi benimde 10 şubata randevum var 22.haftamda gireceğim 24 çok geç bir an önce zaman kaybetmeden gir bence