minikmucizemmmmmmm Kızlar bebeğimin cinsiyetini hangi haftada net şekilde öğrenebileceğim çok meraklıyım bu konuda 🤭🤭 inşallah hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
Klcaysgl Papatyam_Anne 17+3 de öğrendim oğluşum olcağini bence erken gitme biraz daha geç git kafanda soru işareti kalmasin cnm değişirmi acaba diye 🤗