Fatmanur40 Merhaba kızlar bu ay sonu çatlak oluşumuna karşı yağ krem kullanmayı düşünüyorum .Kullanıp memnun kaldığınız yağlar nelerdir
Birgul Fatmanur40 bio oil kullandım, ben biraz geç kaldım kullanmakta ama yine bile faydasını gördüm.
Seymayilmaz @" Fatmanur40 saf vazelin kullandim,35. Haftadayim sifir çatlak. biraz tüylendirdi ama çatlamaktan iyidir 🙈
kayraninannesii Fatmanur40 Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı kullanıyorum su anlık güzel gidiyor hiç çatlamadım 🌹
bb000 Fatmanur40 ben 37.haftamdayim son 3 aydır aşağı yukarı sadece hindistan cevizi yağı kullanıyorum akşam uyumadan sürüyorum karnım çok büyümedi belki ondandır ama hiç çatlağım olmadı bana çok iyi geldi. Procsinden almıştım.
Fgjkbhll Bende dalin bebek yağı kullanıyorum ilk gebeliğim 35+4 çatlağım olmadı henüz faydasından mı artık genetikle alakalı mı bilemiyorum karnım belirginleştiğinden beri kullanıyorum 🤭
kayraninannesii Fatmanur40 hayır canım 25 haftadayım baya göbeğim gerildi ama çatlak yok henüz ama ilerleyen zamanlarda bilemiyorum 🥴
Smymn Aktarda karisim hazir yağlar var onlardan kullanıyorum ilk gebeligimde kullandım hic çatlamadim şimdi de ayni sekilde devam 👍