Merhaba anneler iki gündür sanki bir akıntı hissediyordum bunun normal akıntı olduğunu düşünmüştüm ki benim normalde de hep akıntım olur zaten ama bu seferki ikidir afedersiniz sümüksü geliyor bir sürü yazı okudum hep sümüksü akıntı nişandır yazıyor sadece bel ağrım var sancım kanamam yok nişan gelmesi beni çok korkuttu. Bu haftalarda böyle bir durum yaşayan var mı??