Kızlar bişey sorucam,
Regliden 6 gün sonra ilişki oldu bata var 9 gün kasıklarımda ağrı ve akıntı var ,eşimin korona olduğunu öğrendik bugün yarın bende korona test yaptırmaya gidicem sizce kanla gebelik testi de yaptırayım mı? Korona varsa ne yaparım bilmem bebek varsa da 13 günlük falandır çıkar mı kanda sizce? Oyy oyy..