Betam hep ikiye katladı ama kanamam vardı lekelenme şeklinde ve adet olacak gibi kasık ağrısı . Beta 1500 olunca vajinal ultrasonla keseye baktılar tüpe yerleşmişti . Önce metotreksat iğne vurdular 1 haftaya düşecek dediler kanama devam etti ama beta 2 katlamaya devam etti 1 hafta slnjnı ameliyata alındım ve sol tüpüm maalesef alındı.