dfnomr Merhaba arkadaşlar Adana’da oturanlar hangi doktora gidiyor hastane olarak hangi hastaneler iyi bana fikir verir misiniz teşekkürler simdiden
Lulemom dfnomr erdal candana gittim. Atatürk caddesinde kliniği var. Aşırı memnun kaldım. Sezaryen oldum isteğimle. Dikiş yerimi bile hissediyorum, hiç bi sorun yaşamadım. Acıbademde doğum yaptım ben. Güzelyalıyla da anlaşması vardı
dfnomr BaharBulut Medline temiz güzel bir hastane diye biliyorum ücreti ne kadar doktorunuzun sakıncası yoksa sorabilir miym
BaharBulut dfnomr muayene ücreti 265 tl benm 4ncü gebeliğim 3 cocugumuda orda doğurdum 13 qün sonra yine doğumum var güzel bir hastahane ben memnunum
Mirzaaninannesiii Merhaba, ilk doğumumu medline de yaptım, doktorum Selçuk Doğan,şimdi 2.ciye hamileyim yine aynı hastane aynı doktor çok memnunum
dfnomr Mirzaaninannesiii sağlıkla kucağınıza alın insallh bir arkadaşım biraz kötü konuştu hastane hakkında o yüzden kararsız kaldım Medline a gidip gitmemekte muayene ücreti ne kadar acaba ben Diyarbakır’dayim tayinciyiz doğumum yaza geliyor Adana’da doğum yapacağım o yüzden tatildeyken gidip konusmak istiyorum
Mirzaaninannesiii dfnomr Amin inşallah, şuan 265 TL muayene ücreti, ben şimdiye kadar kötü bir şey ne yaşadım nede duydum çok şükür, gözüm kapalı tavsiye ederim, görümcem iki çocuğunu, abimin eşi ilk çocuğunu ve 2 gün sonra 2.cocugunu orda doğum yapacak
dfnomr Mirzaaninannesiii çok teşekkür ederim bugün Güzelyalı hastanesinden birini önerdiler onun ücret de 240 tlydi hemen hemen aynı benmde gönlümden Medline geçiyor Selçuk hocayı da bir arkadaşım önermişti Diyarbakır’dan aklıma yattı iyice sanırım ona gidecegim çok teşekkürler 🤗
dfnomr Lulemom benimde ilk hamileliğim sezeryan ikinci de öyle olacak mecbur doğum ücreti hastaneden hastaneye değişiyor muydu özel kliniği olan doktora gitmedim daha önce
Lulemom dfnomr evet değişiyor. Doktor ücreti ayrı hastane ücreti ayrı oluyor. Ağustos ayında doğum yaptım. O zaman güzelyalı tek gece 2 bin acıbadem iki gece 6 bindi. Şimdi değişmişmidir bilmiyorum.