37 haftaligim doktorum normal doğum yapabilirsn dedi açılma olup olmadigina doktor nasıl bakıyor ya elini komple yumruk yapıp mı koyuyorlar çevremdeki biri öyle dedi yoksa tek parmakla olan bir muane mi acısı nasıl yardımcı olurmusunuz korkuyorum böyle şeylerde tansionum çok düşüyor