gunannesiii Kızlar doktora en son 31.haftada gittim ve tekrar ne zaman gelmem gerektiğini söylemedi. 32 haftadan sonra her hafta kontrole çağırıyolar diye aklımda kalmış ama nts falan ne zaman gireceğim ne zaman gitmeliyim sizce ?
Cokistersengelerbence gunannesiii devletteki doktorum 33+6 da ilk nst ye soktu ve bi sonraki randevu 36 demişti. 36dan sonra haftalık çağırdı. Özeldeki doktor da 35te soktu nst ye o da haftalık çağırdı.
kbrckr1 gunannesiii özele gidiyorum 35. Haftamda ilk defa devlete gittim oda her hafta geleceksin dedi.
Nzr06 gunannesiii 30 haftalikken gittigimde 3hafta sonra gel demişti 33 haftalikta haftaya gel nstye bağlanicaz dedi şuan 37 haftaligim her hafta çagriyolar artık devlete gidiyorum
Suzan-mustafa55 31e girdiğimde gittim ama şu zaman gel demedi 15 20 gün sonra gele bilirsin dedi nts ye kaçıncı haftada sancın oluncami sokuyor anlamadım nezaman sokar şuan 32 yim şancı falan yok sadece çatıda ağrı yoğun okadar
Mucizemannesi21 gunannesiii 33 haftaya kadar ayda bir gittim sonra 2 haftaya gun verdi 35 te gittim nst bagladi cuma gunu tekrar cagirdi 36 hafta oluyorum artik haftaliga dusurdu