Arvennn ben gidiyorum 36 haftadayım ve aşırı memnunum. Ersoy Sultanbeyli vs denedim ama güleryüzlü alaka görmedim. Bir kere cihazları çok kaliteli bebeğimizin yüzünü görüyoruz net. Bide ağzı dualı hayırlı maşallah der hep çok tatlı bir bebek der ne biliyim ben ve eşim memnunuz ki eşi içeri alması şakalaşması falan bizi rahatlatıyor ben memnunum