Bebisin Adını ada koymayı düşünüyoruz nasıl Cinsiyeti Kız 🙂
Bebis_annesi cok güzel bi isim Ada hiç eskimeyecek bi isim bence ☺️
Bebis_annesi kızımın adı bence çok güzel 😍
Busrakars evet gerçekten çok güzel bı isim 🙂
Çok hoş bir isim ❤️Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
SerraveAnnesii Teşekkür ederim sağol canım 🙏