Sezeryan veya normal doğum farketmez ikisinde de o göbek illa oluyor korse kullanıp faydasını gören oldu mu? Kimisi hiç fayda etmiyor diyor kimisi muhakkak kullan diyor ben çok çabuk kilo verdim göbeğiminde 4/3 gitti ama yinede var yani kanamamda devam ediyor.. sizin tecrübelerinizi öğrenebilir miyim doğum yapmış annelerrr