Bayhanayse Kızlar iyi akşamlar. 22 haftalık hamileyim ve bugün kuyruk sokumum çok ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Momy1 Bayhanayse o dert bende de var. Bende 16 haftalij hamileyim sanki yatinca kalkinca bisey batiriyolar gibi
Rivayet29 Bayhanayse ben çok yaşadım. Doktor kalsiyum icin ilaç verdi suya atılan tabletlerden. O biraz geçirdi.
Elifvegul Ben önceler merdivenden düşmüştüm. Kuyruk sokumum ara sıra ağrıyordu. Normal doğum yaptım. Ne sancı, ne de doğum değil kuyruk sokumu ağrısı beni mahfetti. Oturamadım hiç. Çok kötü birşey.