startown Oxorza düzenli bir sancım yok.Açılmam var 2cm.doktorum gün verdi çarşamba günü yatışım yapılıcak suni vericekler
Gizem93 startown salı günü benimde açılmam vardi 2 cm pazartesi yine çagırdı 37 haftaligim daha yatıs verirler mi acaba banada. Sancım falan yok. Siz dogum yaptınız mi kacinci haftanızdı
Buseelii Kızlar hep erken gelir derlerdi bende bunu düşünüyordum ben kendimi 2 3 hafta öncesine hazırlıyorum ama maşallah çoğu durmuş 40ı