Mothersbaby Merhaba annişler ve anniş adayları ben 4.5 haftalık hamileyim ve korona oldum inanılmaz öksürüğüm var çok korkuyorum bebek düşecek diye. Karnım öksürmekten ağrıyor artık. Bebeğe zararı olmayan ne içebilirim öksürüğün geçmesi için İkinci olarakta bebeğin kesesini ne zaman gördünüz ve kalp atışlarını ne zaman duydunuz
Bebiscann Mothersbaby 7. Haftada kalp atışı duyduk canım, 6. Haftada da duyuluyor, öksürük için ballı limonlu sıcak su iç, tereyağlı pekmez hafif kaynatıp iç, göğsüne zeytinyağı ile masaj yap
benimmdunyamm Mothersbaby 4 haftada gördüm keseyi 6+1 kalp atışı gördük cihazdan dolayı dinleyemedik 8+4 de dinledik
Mothersbaby Bebiscann Limon içmekten Bebiscann ballı süt içiyorum limon düşürür diye korkuyorum bu ilk gebeliğim ve açıkçası çok panik haldeyim her şeyden korkuyorum. Limonu kaç damla kadar damlatsam zararı olmaz canım?
Bebiscann Mothersbaby limon neden düşürsün canım ben hamileliğimin başlarında günde 4, 5 limonu kabuğuyla beraber yiyordum canım çok istiyordu, tansiyonun düşmüyorsa bir yarım limon sık hiçbisey olmaz
iremcim Merhaba hamileliğimin 6 7. Haftalarında bende aşırı hasta idim öksürmekten mahvoluyordum. Sürekli pekmez yedim cok iyi geliyor boğaza. Ballı süt yap kendine ısıtıp. Boğazını çok yumuşatır. Pekmez ama gerçekten öksürüğe cok iyi geliyor mutlaka ye
Mothersbaby iremcim çok teşekkür ederim pekmez hiç sevmiyorum midem bulanıyor ama bebek için günde 1 defa mutlaka yiyorum sayısını arttıracağım
iremcim Mothersbaby limondan neden korkuyorsun ben limonu sodaya koyuyorum salatalara bol bol sıkıyorum c vitamini bebeğe neden zarar versin ki
iremcim Ben cok limon tüketirim bana hiçbir zararı olmadı bence zararı olan bir yiyecek değil. Maydanoz dere otu icinde zararlı derler ama onları da tüketiyorum ben doktorum da zararlı demedi öyle düşünme hiç bence. İnternette yazan bi cok sey hamilelere zararlı gibi ahaha hiç korkma telaş yapma tüket bana kalırsa. Covidsin salata yap yemeklerin yanında lımonu da sık birsürü vitamin almış olursunuz bebeğin ile
Mothersbaby iremcim evet ya İnternette neye baksam zararlı diyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Limon zararlı diye okudum ondan sonra korku oluştu bende. İçimi çok rahatlatın çok teşekkür ederim canım benim
Mothersbaby benimmdunyamm ben bugün gittim kese için çok küçük dedi baktık görünmedi haftaya salı tekrar gideceğim inşallah kesmeyi görürüm, sağlıklı bir gebeliktir çok korkuyorum 🥺
iremcim Mothersbaby inşallah görürsün azıcık daha sabır. Ben 5 +2 de keseyi gördüm bebeği de 6+2 de gördüm. Kucuktu kalbini bidahaki haftaya dinleyelim didi. kalbinide 7+4 de dinledim herşey yolunda idi
Mothersbaby iremcim iremcim maşallahh Allahım sana bağışlasın bebeğini inşallah bende duyar ve görürümm