Gul28331 Kizlar ben 21 haftalık hamileyim . Regl olacakmisim gibi ağrım var 4-5 saattir , bunu yaşayan var mı acaba biraz endişelendim ya .
Hamile_anne27 Gul28331 ben 14 haftalık hamileyim. Bende de oluyordu doktor rahimde kasılma var demişti. Bunun için rahimden progestan kullanmamı önerdi
esredn Gul28331 benim de 25. haftada olmuştu birkaç gün sürmüştü. Öyle olunca korkup doktorumu aramıştım hemen kontrole çağırmıştı aynı gün. Doktorum istrahat verdi dinlenince geçti. Stresten olmuştu çalışıyordum. Erken doğumdan şüphelenmişti neyseki olmadı. Doktorunuzla iletişime geçin bence.