Merhaba herkese. Biz henüz doktora gitmedik hiç kaybettiğim bebeğimde doktor hep alttan muayene etmişti yine alttan muayene edecek diye korkuyorum biraz daha zaman geçsin öyle gitmek istiyorum doktora hamile kaldığım günü biliyorum ama normal hesaplara göre yaklaşık 6 haftalık hamileyim ilk kalp atışlarınızı kaçıncı hafta da, kaç atım duydunuz acaba. Ve bu arada çoğu yerde hatta tüm doktorlar alttan muayenin zararlı olmadığını söylüyor ama korkuyorum maalesef yargılamayın nolur