Tgcekartal Kızlar 10+4 haftalık gebeyim aşırı derece de kuyruk sokumum ağrıyor. Hareket ettirmeyecek şekilde batıyor başına gelen var mı ?
PrensesFiona Tgcekartal 36+6 haftalığım hamileliğimin başından beri çok oturunca ya da biraz yorulunca hemen kuyruk sokumum acıyor. Bugün biraz temizlik yaptım yürütmüyor şuan neredeyse acısından 😥
poyrazinannesi3547 Tgcekartal oğluma hamilelikte çok çektim bu kuyruk sokumu ağrısından doğum yaptım 24 gün önce şuan iyiyim
Zulal_00 Tgcekartal Ayy çok illet bir ağrı bende de olmuştu ki hala hafif hafif var 😭 canım uyumadan sıcak bir duş al sonrasında birine oraya vicksle masaj yaptir ısıtıyor ve hafifliyor ağrısı, ara ara buz da koy o da iyi geliyor
iremugurluoglu Benimde oluyordu sanırım fazla kilo artışımdan dolayı. Vücut alıştıkça ağrılar hafifliyor merak etme :)
badeninannesiii poyrazinannesi3547 Benim yaklaşık 1 haftadır agriyor. 3 gündür çok şiddetlendi. Daha çok yeni hamileyim 12+1 deyim. Ama akşamları kıyafetlerini değiştirirken bile sanki felç geçiriyormuşum gibi hareket edemiyorum. Ve çok şiddetli ağrıyor hareket etmeye çalıştıkça. Daha az önce eşime bunun hamilelikle bir ilgisi mi var yoksa bir rahatsızlığım mi var derken bu postu gördüm. Bu yüzden mi erken doğum yaptınız 🥺
iremcim 18+4 ün 3 haftadır bende de var eşime masaj yaptırıyorum akşamları. Malesef cekcez galiba hamilelik boyunca
badeninannesiii Zulal_00 ne kadar sürede geçti acaba 🥺 Benimde çok şiddetlendi 12 haftalık hamileyim bu kadar erken başlaması normal mi sizce🥺
poyrazinannesi3547 badeninannesiii Yok ben 39+6 da doğum yaptım Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah sizlere umarım geçer tez zamanda ağrınız belki başka bişeydendr yinede görünün doktorunuza
Zulal_00 badeninannesiii Walla bilmiyorum canım benim de ilk gebeliğim tecrubesizim bu konuda açıkçası, benim üç hafta olacak nerdeyse hala tam anlamıyla yayılarak oturamiyorum hep dik konumda oturmak zorunda kalıyorum
Sineemiis badeninannesiii bende bugün 14 haftalığım belki 9-10 haftalıktan beri bende de var yürüyünce oluyor oturunca yataktan ilk kalktığımda sol dizime kadar vuruyor sanki elektrik çarpıyor kitlenip kalıyorum 😒 normal mi acaba bunlar
Elifim17 Zulal_00 ya o durum bende de var yayılarak oturamıyorum dik oturmazsam. sanki bıçak saplanır gibi sinir sıkışıyor. ama benim ağrım tam kuyruk sokumu degil biraz üstü çatal bitiminin hemen üst kısmı belim aşağısı. Sizin de orda mı ağrılar.
momtobesoon1 Tgcekartal aynı haftalarda bende de oluyordu normal sanırım oturdukça artıyordu şimdi 12. Haftaya girdim gecti
Suigeneris Tgcekartal 17.haftam o lanet ağrı hala benimle. Uzun süre ayakta kalayım ya da aynı pozisyonda oturayım resmen emekletiyor. Gözümden yaş getiriyor
badeninannesiii Sineemiis herkes normal diyor , yürümekte bile zorluk çekiyorum artık. Resmen penguen gibi yürüyorum.
Tgcekartal Sineemiis hala aynı doktorum magnezyum ve kalsiyum eksikliğine bağladı ama ağrı başlayınca yürümek benim için zulüm oluyor