
Adetim 2 gun gecikti. Belirtilerim yok sadece gögüslerim agriyor oda adet olucam gibi. Bugun test yaptim biliyorum belkide siz gormeyeceksiniz ama hayalet çozgi goruyorum. Geçen seferde ilk boyle çikti önce hayalet sonra silik ama kimyasaldi. Sizce hamile ola bilir miyim?