Kubra2903 Kızlar 8 haftalık hamileyim normalde ağrı yok ama kalkarken kalcamdan belimden hafif çekme oluyor gibi yada öne eğilince sizce normal mi bel fıtığı falan olabilir mi birde doktor a gitsem film falan çekilmede sıkıntı oluyor mu
Suzan-mustafa55 Kubra2903 12 14 haftaya kadar normal bebeğin erkek bacım ozaman hayırlısı genelde erkekte bel ağrısı oluyor ben nefes alamazdım 14 haftadan sonra geçiyor
Bebetonunannesii Üzgünüm seni korkutmak istemem ama başından beri bel ağrısı yaşıyorum malesef 🙄😓 şu an 26 haftalığız
Kubra2903 Bebetonunannesii bel fıtığı olmasın keşke de hamilelikten olsun doktoruma soracagim bakalım film falan cektirebilir miyim diye
EdSusam Bebetonunannesii cinsiyeti neydi acaba bebişinziin. Beli ağrıyan erkek derler ya dopru mu acaba
Suzan-mustafa55 Bebetonunannesii bebeğin Erkekmi tatlım genelde erkekte bel ağrısı olur diyorlar bende yaşadım benim kuzum erkek
Suzan-mustafa55 Kubra2903 tabiki hamilelikte filim çekinme o tehlikeye girme bunu bilmiyor olamassin hamilelikte erkek bebekte bel ağrısı normal 14 haftaya kadar ben agridan nefes alamazdım
Kubra2903 Buseeeeeeeee normalde hiç bir ağrı yok ama işte sadece yataktan kalkarken ve biraz eğilince sadece de sol tarafta
Kubra2903 Valla daha cinsiyet belli değil kızlar panik var bende biraz da ondan evham yapıyorum normal bir durumdur inşallah hepinize teşekkür ediyorum
dilarabltc Bende 8+6 dayım bel agrisi yasiyorum iki gundur de gobek deligimde hareket edince sancı oluyor ilk gebeligim her şeyden korkuyorum
Mrvsk1 Benimde adet tarıhıme göre 8 haftalık hamileyim bel agrım bacak agrım kasık agrım çok fena oluyor bazen birde sizede tek taraflı kaşık agrısı mı giriyor ?
sunset_momy Hanımlar bende 9 haftalık hamileyim bel ağrısı ve kasık ağrısı aşırı derece yaşıyorum korkuyorum