RabiaaaH Bayanlar 15+6 günlüğüz sabahları ve öğlen akşama doğru sırt ağrıları az ve şiddetli oluyor acaba neden ?
Bebiscann RabiaaaH bende çok çektim canım, hamilelikte normaldir, bebeğe yer açılıyor, bebek yavaştan büyüyor, kendini çok yorma, yorulduğunu hissettiğin an dinlen
Muguj RabiaaaH biz genetik test yaptırdık çok şükür temiz çıktı. Üçlü testin güvenilirliği çok düşük imkanınız varsa genetik test yaptırın