Seymaben Kizlar benim kiz surekli sol tarafta hareket ediceksede orda tekme aticaksada orda hic bir sekilde sag tarafta hissetmiyorum karnim yamuk yani sizinde oylemi bide nasil beceriyorsa surekli ayni noktaya vuruyor 1 cm bile asagi yukari vurmuyor😅😅
Bebiscann Seymaben benim oğlumda hep solumdaydı ve hiç yer değiştirmiyordu, hep aynı yerlere vuruyordu, solumda olduğu için sol kasık ve bacak ağrısı çok çektim
Seymaben oyku2021 😅😅ay inanmazdim ben sag so meselesine ama dogru sanirim erkek bebekler sagda kiz bebekler solda duruyor 🙊
Mimik Benim prenses de sagda, kafasi hatta sag kolumun altinda🤣 Inad etti asla pozisyon degistirmiyor… Bize sezeryan yollari🥲