Gzmmmmmm11 çok sevindim sizin adınıza, sağlıkla büyüsün inşallah 🤲🏻🧿
Doğum şekli muhabbeti oluyor hep Atlaz hanımla nasıl oldu süreç? Normal doğum yanlısı bir doktor mu? Fizyolojik yada bebekle ilgili problem yoksa normal istiyorum , problem varsa tabiki sezaryen olacaktır..