KkkkBbbb farketmez aç yada tok. Ben kahvaltı yapmadan gitmiştim. Doktor ense ölçümü için pozisyon uygun değil biraz yürü gel dedi. Ozaman bi kahvaltı yapıp geleyim dedim. Çok iyi olur dedi. Sonra kahvaltı yaptım gittim. Bebek daha hareketliydi. Ensesini ölçtü sonra kan verdim yine tokken. İlk hamileliğimde de tok kan vermiştim