Ozde123 Sol kasık tarafıma ara ara bıçak saplanır gibi ağrı oluyor dayanamıyorum hatta yürüyemeyecek hale geliyorum 17+5 deyim doktor kontrolüne 1 hafta var
Edoliiiiiiii Bende de geçen hafta aynı şey oldu saatlerce adım atamadım. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı baya şuan ilaç kullanıyorum. İnşallah önemli bi şey değildir senin de 🌸
Banuc Bende de var 6+5 haftayiz Doktor gayet normal rahim büyüyor vücut değişiyor bebek yerlesiyor kolay değil kanama olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Cananyildiz Banuc benimde 4+5 bende çok korkuyorum kafamda kurup duruyorum tek taraflı olduğu için Allah korusun dış gebelik mi vs aklıma geliyor