kubratd Ay bende bende olabilir diye kendimi telkin ediyorum herkes öyle diyor 9 ay kanayan oluyor dedi doktor ama yine de panik yapıyorum ister istemez her seferinde doktora koştuk çok şükür bir sıkıntı olmadı progestan iğne oldum bir şey yoktur diye düşünüyorum ama yine de içim rahat değil🥺