Mavisogretmen Ben Kenan hocaya gittim memnun kaldım aslında iyi bir doktor gerekli bilgileri veriyor yaklaşık 6 7 dk inceliyor ama imkanınız varsa özel e gitmenizi öneririm Diyarbakırda Ece Öcal varmış ona çok iyi diyorlardı fakat ücreti 700 TL galiba devlette eş giremiyor yanında,fotoğraf ta vermiyorlar kalabalıktan dolayı çok fazla inceleyemiyor da ama özel de en az yarım saat inceliyor. Ve devlette sabah 8 e doğru gittim kapıya kağıt asmışlar oraya isim soy isim yazıp sıranı bekliyosun benim önümde 3 kişi vardı erkenden gitmek gerek 3 er 3 er içeri aliyolar