Neslikra06 Mnk16 biraz kansızlık var dedi doktor kan ilacını yutamadığım için değiştirdik toz halinde olan yazmış bakalım düzelir inşallah başka da bir sıkıntım yok şükür 26+1 haftalığım
Neslikra06 Asseyda bir sorayım onu da eğer doktor gerekli görürse yazdırırım canım mutlaka teşekkür ederim 😊
Neslikra06 Zuleyy ay Allah emi ya 😅 annemde diyor ben sende hiç bişey içmedim öyle gayet iyi doğdun siz ne uğraşıp duruyonuz bu işlerle diyor 😅😂
Zuleyy Neslikra06 aynen öyle stree girmemek daha önemli canım en önemlisi o rahat bir hamilelik geçirmeye bak sen
Asseyda Mnk16 Mnk16 Öyle çok büyük değil canım bide kapsül şeklinde olduğu için ağzında tat bırakmıyor normalde bende asla hap içemiyodum mecburiyetten 😇 en kolay içimi bu ☺️
Hilal08 @"Mnk16 vitamin kullandığım zaman midemde aşırı kazınma hissi oluyor bıraktıktan sonra midem rahatladı bulantım olmadığı sürece yiyebiliyorum