Cerenkaya takılıyorum ben sadece, yeterlli bence çocuğumun kilosu 3200 civarı doğacak fazlasına gerek yok dedi doktorum☺️ Sabahları kaşar, muz, ceviz, badem , avokado , yumurta yiyor yavru , öğlen sütünü içiyor , aksam proteinini + omegasını gece demir hapını alıyor kız daha ne yiyecek bu çocuk. O kararı kadarını alıyor bana gerisi kalıyor bunların işini biliyor fazlalık olanlar hep anaya 😄