Kızlar 21 haftalık hamileyim. Ya sevdiklerimi kaybedersem diye endişe oluyor sürekli bi gün annemi bi gün eşimi bazen bebeğimi ama çok üzüyor yıpratıyor bu durum beni. Hormonlardan mıdır nedendir sürekli gelecek kaygısı ve korkusu içerisindeyim var mı böyle olan veya tavsiyesi olan