Anneadayi89 emzirebilirsin tabii ki. Hiçbirşey olmaz. 1 2 defa emzirebilirsin demiş bir de şu doktorlar bilmediği konuda konusmasınlar lütfen. Tandem emzirme deniyor istedigin kadar emzirebilrisin canım ben emzirdim hamileyken. Sadece daha cok dikkat et yediklerine daha vitaminli şeyler al. Kendi vücudun için. Şuan vücut ilk karnındakini sonra kucagında süt verdiğin bebeğini en son ise seni düşünüp ona göre vitamin dengesi sağlayacak. Vitaminlerle destekle vücudunu