iremmeri 1234seda merhaba özellikle haftası var mı bilmiyorum ama benim 37+5 te yapıldı 1 dk bile sürmedi doktora bağlı da olabilir ama çok çabuk bitti
ayseyilmaz96 1234seda aksi bir durum yoksa 37 de biliyorum ama nst de sancı çıkarsa erkenden de yapabilir sanciya bağlı biraz