DuaElf Kızlar 3 günlük bebeğimin bezinde kan görüyorum dün gece çok küçük bi lekeydi az önce bezini açtık baya bi kan var neden olabilir? Yarın sabah doktora gidicez ama bilgisi olan Allah rızası için yazsın. Bi göğsüm yara oldu kanıyo ondan olabilir mi?
ruveyda98 DuaElf ilk 4 gün normal diye biliyorum ebe öyle demişti kakasıyla atıyor ama sonrası için tehlike demişti sen yine de bir doktora sor balka birşey olmasın inşallah
Flyderndkk DuaElf Google da yenidoğanda ürat kristali yazıp arama yapabilir misin? Görsellere bak bakalım dediğin bu mu? Eğer Oysa cevabı yeterli süt alamaması.
Gizgizgiz DuaElf annenin hormonlarından kaynaklı kız bebeklerde kanama olabiliyormuş çok fazzla östrojen yüklü olduğundan erkek bebekse bilmiyorum ama
DuaElf ruveyda98 inşallah normaldir. Yarın sabah sorucam ama içim içimi yer sabaha kadar. Sizin bebeğinizde de oldu mu erkek bebek mi?
DuaElf Flyderndkk evet baktım şimdi çok benziyo. sütüm var çok şükür ama oğlum üç dört dakka emiyo hemen yorulup uyumak istiyo. Napıyosam emzirip göğüslerimi boşalttıramadım bugün. İlk banyosunu da bugün yaptı su yordu uyku yaptı diyo annemde
Elifim17 DuaElf daha sık emzir mama verme. Az emiyorsa sağ kaşıkla veya enjektörle ver sakın biberonla verme ona alısır. Benim kızımda da olmustu emmesi güclendikce gecer endişe etme ☺️
Smilend Çocuk dr undan dinlemiştim annen memesindeki çatlak ve yaradan kan emdiği zaman olurmuş. İnş önemli birsey değildir 🤗🌸