Zeynep04 Mrblar. Ögrendim ki bir kızım olacak ismini simdiden koymak istiyorum önereceginiz isimler nelerdir?? Aklimda Betül var ama kararsizim.
Ekoselinakosen Ben de yerimi alayım şurda. 36+4üm hâlâ isimsiziz. Bu arada ismim de Betül,memnunum ismimden :)
Zeynep04 Ekoselinakosen ya bnde gec birakmk istemiyorum onceden hazir olsn ismine ozel seyler hazirlim ona simdidn ismiyle seslenim Betul ismi hosuma gidiyo da kararszlk istee
Zeynep04 Ekoselinakosen ya bnde gec birakmk istemiyorum onceden hazir olsn ismine ozel seyler hazirlim ona simdidn ismiyle seslenim Betul ismi hosuma gidiyo da kararszlk istee
Aysmnv35 GamzeSabanc insaaalh 🤲🏻❤️🤰 bizimkisi daha fasulye kadar 8 haftalık olacağız nasipse cinsiyet belli olduğunda tekrar gündeme gelebilir adıyla sağlıklı ömürlü olsun insaaalh hayırlısıyla doğsun öncelikle tabiki 🤲🏻☺️
Ekoselinakosen Zeynep04 evet ben her şeyini isimsiz yaptim şu an. Doğmadan karar verirsek yazacağım😋 erkenden karar vermek en güzeli gerçekten.