Sedabezirkan Haftadayim Dr kız dedi, ne kadar kesindir bu sonuç, 15 haftadan sonra değişen var mı aranızda.
ilaydaelcinn_1 Sedabezirkan valla doğum esnasında bile söylenenin tersi çıktığını duyuyoruz artık sen düşün kuzum 😂💃 16 haftalık olmak üzereyim bende hâlâ kesin olarak bilmiyorum cinsiyeti🤷
Meltemkrkmz Sedabezirkan cnm taze yaşayan biri olarak söylüyorum. 15 haftalıkken gıttım kız dedi, 18 haftalıkken gıtttım yanı daha persembe gıttım erkek dedi 😄 o yuzden bekle benm gıbı erkenden heyecan yapma 😄😄
Sedabezirkan Ya benim ilk bebeğin erkek, 11 haftada erkek dedi hiç degismedi ama sanki kız deyince riskli gibi ,kesin olmasi daha zor
ilaydaelcinn_1 Sedabezirkan Allah bağışlasın 🤍🤲🏻 aynen doğrudur erkek dendikten sonra değişmeler pek olmuyo fakat kız dendikten sonra erkek çıkan çok 🙈 bizi de kıza benzetir gibi oldu doktorumuz ama emin değildi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🌸🧿
Mzgnynst Meltemkrkmz 15 haftalıkken kesin mi dedi sende cnm birimde bugün 15+1 %90 kız dedi 14 haftalıkken başka doktor erkek demişti bizde şaşırdık
Meltemkrkmz Mzgnynst kıza benzettım dedı once. 3 hafta sonra erkek dedıler. 2 doktora daha gttm kesınlestırdım 😄 sende biraz daha bekle cnmx 🌼