Marsupilami yok gebelik vardır yoktur demedim var diyebilmek için kese ve kalp atışı olmalı. Bunu anlamanın en güzel yolu iki güne bir beta takibi yapmaktır. Bende ilk hamile kalınca öyle yaptım doktor kalp atışı duyana kadar hamilesin dememişti bana.