mirage333 Zeynep_983 5. Günümüz. bana doktorum sadece parol kullan demisti. Bugun kötü olunca hastaneye gittik kan pihtilasmam yüksek cikmis. Kan sulandiriciya baslandi.
Nesrinimsi Zeynep_983 6 haftalık hamileydim covid olmuştum. Ama hiçbir belirti olmadığı için hiç ilaç kullanmamıştım.
Aylinsertsu Zeynep_983 dün öğrendim korona olduğumu vitaminleri arttırdık ve direk kan sulandırı iğneye başladık
Rabis277 Zeynep_983 Şuan hastanede yatıyorum geç gittim çok pişman oldum covid pıhtılaşma yapıyor bebeğimin hareketleri azaldı
Zeynep_983 Benim de 5 gün ama doktora gitmedim eşimde pozitif çıkmış ben daha çok rahatsız oluyorum hâlâda geçmedi bitkisel olarak kullandığınız birşey var mı
Zeynep_983 Rabis277 gitmediğiniz süre zarfında ağrılarınız var mıydı ben bugün daha iyiyim gidip test versem mi acaba