Nasaearth Kızlar yatağı kurduk ama nevresimlerini korumalıklarını vs kaçıncı haftada sersek iyi olur şuan 32 deyim
B8use Nasaearth bende 36 37 de kuracağım zaten sepet beşik çok az parçası var sonra üstünü ortecegim çarşafla yani ne kadar geç kurarsam benim için iyi 3′5 yaşında kızım var bebeklerimi yatıracağım içine ben yatacağım diyor ama sizin böyle bir durumunuz yoksa erken de kurabilirsiniz üzerini ortersiniz
SelinDerin Bizde 33 haftalığız, hala kurmadık, şubatı bekliyorduk en geç 2 haftaya hazır olur inşallah 🎈🌸
Nasaearth SelinDerin ggkca B8use Flz-kuku teşekkürler kızlar Allah sağlıkla zamanında içini bebekle doldurmayı da nasip etsin hepimize 🌸
ggkca Beşiği 30′da kurdum, nevresimi falan 34 de yıkayıp ütüleyip taktım üzerini de bi çarşafla kapattım tozlanmasın diye.