Babydream Merhaba, ben normalde kontrollerimi Gebzede gidiyorum. Bursaya annemlere geldiği için burada gittim. Doktorum Mehmet Özgür Akkurttu Acıbademde. Doktor kontrol zamanı iyiydi bi 10 dakika kadar ultrasonda her şeyi adım adım açıklayıcı olarak anlattı. Ama ilk iletişimde biraz anlaşamadık. Bir de bursa jimerde Neriman Çelik var onunda güzel yorumları vardı. Ahmet yılmazı da duydum Bursada bir çok arkadaşım kontrol için ona gitti iyi bir doktor olduğunu söylüyorlar ama o alanda nasıldır bilemem