Boesie Kizlar 32. Haftadayiz hala makat pozisyonunda normal dogum olmasini cok istiyorum ne zaman donuyor bu bebisler?🤷🏻♀️
seddkilic05 Boesie ben 30 da gittim dönmüştü 34 te hala dönüktü 36 oldum yarın gidicem bakalım napmış