Fatmadumankorc Merhaba arkadaşlar şunu şunu yap doğurursun dediğiniz bir şeyler var mı? Yalancı sancı dedikleri şey bile yok çünkü bende
Bahar1508 Fatmadumankorc bir de hurma yemeye başka doğumun başlar rahim açılması yapıyor hurma öyle yazıyor yani internette 😂😂😂
Bbilgi Fatmadumankorc ah ahh 39+4 oldum bende de tık yok, dün belim ağrıyordu nstde biraz sancım çıktı ama bugün geçti, bol tempolu yürüyüş, squat, çömelme vs doktorum bunları söylüyor yapıyorum ama bakalım bebişin ne zaman keyfi gelecek 🤣
Fatmadumankorc Cerenkaya ah evde robot süpürge olmasına rağmen sırf doğurayım diye kendim normal süpürge ile süpürüyorum koltuk altlarına eğiliyorum her gün ama demek ki yetmiyor 😀
Nisaanuur Bide bi egzersiz var activating labor diye yorumlarını okuyun herkes altına bunu yaptıktan sonra doğurduğunu yazmış 🥳🥳
Fatmadumankorc Basak1636 amiin inşallah hepimiz sağlıkla hayırlarla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻🥰
Fatmadumankorc Bbilgi ayy arada gelir gibi benim de olmaya başladı ama asla tatmin edici ağrılar değil yok ben ümidi kestim artık 40ı geçeriz biz diyorum 😅
1elifelif Edagulgonce evet bazı doktorlar bekliyor benim doktorumda bekleyecek 41 e kadar eğer gelmezse suni sancı fil vs. İnşallah gelerek kalmadan normal doğum yaparım hayırlısıyla.