Merhaba kızlar kusura bakmayın öncelikle özür dilerim hepinizden çok utanıyorum ama sormak zorundayım aklımi kucalayan şeyler var ben geçen ay kimyasal gebelik yaşadım doktorum bu ay Yasmin doğum kontrol hapı verdi kunlandim bugün adet oldum ama kanamam yok çok affedersiniz kahverengi lekelenme çok var pıhtı gibi böyle olan var mı yada yaşayan var mı ilaçtan mi kaynaklaniyor anlamıyorum 🤦🏻♀️