Kızlar siz de de mi öyle mi ya aşırı derece de herseye ağlıyorum duygulanıyorum her hafta 3 4 gün annemler de kalıyorum eve gelince ağlıyorum kardeşim kuzenlerim bize geliyor onlar eve gidince ağlıyorum bugün öğretmen atamaları oldu konuyla alakam dahi yok onları bile izleyince ağladım ne alakaysa kaynanam bana nazlı kız dedi geçen onun için bile ağladım bu normal mi yaa eşim çok rahatsız oluyo bu durumdan gebelikten beri böyleyim 😓