yasmiinnn yaklaşık 6-7 senedir egzama ile uğraşıyorum neler neler kullandım ne profesörlere doktorlara gittim hiçbir şey iyi gelmedi en iyi gelen şey stres yapmamak saçımda ve yüzümde aşırı şekilde var ve stres yaptığımda berbat bir duruma geliyorum stresle başa çıkmayı öğrendikten sonra daha iyi olmaya başladım ve benimkisi yağlı egzama stres kaynaklıymış egzamanın ne tür olduğunu iyi bilmek gerekiyor Rabbim kimseye bu hastalığı vermesin 🤲