gmzkcl 18.haftada ya da ilk üç ay sonrası kabızlık yaşayan var mı🤦🏻♀️ İlk üç ay olur diye biliyordum yine kabızlık🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kayraninannesii gmzkcl ay basından beri hep var yani bekarken de vardı doktorum magnesia calsia diye bi ilac önerdi onunla rahatladım 😢
Aslanirem gmzkcl hergün kefir tüketin boş yere ilaç içmeyin bende 13. Haftadayım en başından bedi vardı hergün 1 kefir içerseniz çok rahatlatıyor sade ama
gmzkcl kayraninannesii ben de sorayım doktoruma onu. İnsanın ödü kopuyor zorlamayım birşey olmasın diye. Sizde de var mı o korku
kayraninannesii gmzkcl evet tabiki ama ister istemez bir iki kez cok zorlandım bir sey olmadı da ama o korku yetiyor insana ondan sonra İlaca başladım