Nurse94 Merhaba kızlar son adet tarihim 30 aralık 28 ocakta beta hcg baktırdım 9.67 çıktı 2 gün sonra tekrar baktırdığımda 9.64 çıktı var mı böyle bir durum yaşayam yardımcı olur musunuz??
Neseeli Nurse94 üzülmeyin zaten sağlıksız gebelik olduğu için rahim dışarı atıyor.. kimyasal gibi canım..
ilknurakdogan Aynısı benimde başıma gelmişti. İlk 13 çıktı. 3 gün sonra 113 oldu. Sonra 90a düştü. Kimyasal gebelikmişim. Sonra regl oldum.