Makif2112_ ben bebeğimin hareketleri çok azalınca supelendim test verdim pozitif çıktı zaten kötüydum ağır geciriyodum acile gittim bebeğimin hareketleri azaldı pozitif çıktim dedim nst den baktılar gerçekten de hareketleri az çıktı yatış yaptilar kan aldılar ordan doktorlar anlıyor hergun kan sulandırıci iğne yapiyolar şuan