Egeemmmmm Kızlar merhaba bugün çalışamaz raporu aldım e devlette gözükmüyor süreç nasıl işliyor.muhasebeciye raporun görselini attım tamam dediler sadece ,başka yapmam gereken birşey var mı
CeynoO Egeemmmmm 32+1 demi aldiniz benimde az kaldi kafam cok karisik . Birde 32. Haftayii uygulmaya goremi hesapladnz doktorunuza goremi
Dlkkoge Egeemmmmm Doğumdan sonra 2 ay içinde yatıyor para 10 gündende yatan var 40 gündede tam net belli bir tarih yok
Elfvli Egeemmmmm raporu yeni almışsınız hemen gözükmez zaten. Suan muhasebeciler daha Aralık ayının işlemlerini yapiyor. Ocak ayi raporlarını subatta islerler .
thetkc Egeemmmmm Ben verdim 32 de, muhasebeye fotoyu attım, e imzalı olarak gönderiyorlar.. 33. Haftada işleme alınmış görünüyordu E-devlet te.. Şuan 34+2 yim.. Sizinde 1 haftaya görünür 🍀
Egeemmmmm thetkc hastanede a5 boyutunda bir kağıt verdi direk bilgisayar çıktısı bir kagıt değil,muhasebecilere de belli olmaz sisteme işlediler mi ona emin olamıyorum
thetkc Egeemmmmm Ben A4 olarak aldım, rapor bölümünde imzalattım ve fotoyu muhasebeci gönderdim.. Siz emin olamıyorsanız ½ gün bekleyin 170 i arayıp öğrenin, E-devlet e 7 gün ile 30 gün arasında yansıyor denildi bana.. En sağlıklısı 170 den öğrenmek..
Egeemmmmm thetkc e devlette görünüyor canım gerisi muhasebede inşallah onlarda eksiksiz sisteme işlerler onların işledğini kontrol edebilir miyim peki
thetkc Egeemmmmm E-devlet te çıkıyorsa ve 170 i aradığında da bilgi alabiliyorsan zaten işlenmiştir yani işleme alınmış ki sistemlere yansıyor 👍🏻 Hayırlı olsun 🍀